Asseco WAPRO
odstęp
Zestaw prostych aplikacji przeznaczony dla początkującej, małej firmy usługowo-handlowej. Każda z aplikacji umożliwia pracę wyłącznie na pojedynczym stanowisku. Uruchomienie oraz poznanie obsługi oprogramowania nie stwarza problemów również niedoświadczonym użytkownikom komputerów.
W skład linii wchodzą trzy aplikacje wymieniające ze sobą dane księgowe. Moduł "Sprzedaż i magazyn" zawiera funkcjonalność modułu "Fakturowanie", dlatego należy je stosować zamiennie. Ponadto moduły "Sprzedaż i magazyn" oraz "Księga podatkowa" korzystają ze wspólnej bazy danych, współdzieląc ze sobą kartoteki kontrahentów, pracowników, banków i kursów walut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
prosty system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej umożliwiający wystawianie podstawowych dokumentów (faktury, paragony, przelewy bankowe) | |
![]() |
||
![]() |
system przeznaczony do prowadzenia ewidencji towarowo - wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Umożliwia wystawianie i rejestrację dokumentów magazynowych, sprzedaży i zakupu. Zapewnia sprawną i szybką sprzedaż detaliczną | |
![]() |
||
|
program umożliwiający prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczanie podatków. Rozwiązanie dla firm prowadzących księgowość w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych |
Linia produktów przeznaczona dla rozwijających się firm, zatrudniających kilku i więcej pracowników. Zawiera moduły funkcjonalne dedykowane różnym działom firmy, znakomicie wspierając i koordynując codzienną działalność całej organizacji. Umożliwia współpracę wielu użytkowników w ramach sieci komputerowej (wyjątkiem jest WF-KaPeR dla DOS).
Linia obejmuje komplet aplikacji współpracujących ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych. Współpraca może się odbywać on-line w ramach jednej sieci komputerowej oraz off-line na zasadzie eksportu danych do oddziału firmy lub biura rachunkowego. Instalacja aplikacji na wspólnej bazie danych zapewnia współdzielenie takich zasobów jak: plan kont, kartoteki kontrahentów, pracowników, środków trwałych, urzędów, banków i kursów walut.
Moduł "Księga podatkowa" jest oczywiście stosowany zamiennie z modułem "Finanse i Księgowość", w zależności od obowiązującego w firmie systemu księgowości. Ponadto zawiera w sobie uproszczone moduły środków trwałych oraz kadrowo-płacowy, które znakomicie zaspokajają potrzeby małych podmiotów w tym zakresie. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie aby zastąpić je w pełni funkcjonalnymi modułami ''środki trwałe" oraz "Kadry i płace".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
system przeznaczony do prowadzenia ewidencji towarowo - wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Umożliwia wystawianie i rejestrację dokumentów magazynowych, sprzedaży i zakupu. Zapewnia sprawną i szybką sprzedaż detaliczną. Zapewnia obsługę dowolnej ilości firm i magazynów | |
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
program umożliwiający prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczanie podatków. Rozwiązanie dla firm prowadzących księgowość w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. | |
![]() |
||
![]() |
WF-FaKir to program przeznaczony do prowadzenia księgowości - umożliwiający m.in. dekretację i księgowanie dokumentów, ewidencję VAT oraz rozrachunków, a także tworzenie zestawień, analiz i wydruków. | |
![]() |
||
![]() |
Program przeznaczony do prowadzenia rozbudowanej ewidencji majątku trwałego, obsługi inwestycji oraz automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych z uwzględnieniem operacji takich jak: modernizacja, przeszacowanie, sprzedaż, likwidacja oraz korekta umorzeń. | |
![]() |
||
![]() |
System przeznaczony do prowadzenia ewidencji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenia związanych z zatrudnieniem pracowników, rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS. | |
Zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Znakomicie automatyzuje codzienną pracę nawet złożonej organizacji. Wspiera również menedżerów w podejmowaniu decyzji, udostępniając nowoczesne metody wielowymiarowej analizy danych. Umożliwia pracę w sieci lokalnej jak i przez Internet.
Linia obejmuje komplet aplikacji współpracujących ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych. Współpraca może się odbywać on-line w ramach jednej sieci komputerowej oraz off-line na zasadzie eksportu danych do oddziału firmy lub biura rachunkowego. Instalacja aplikacji na wspólnej bazie danych zapewnia współdzielenie takich zasobów jak: plan kont, kartoteki kontrahentów, pracowników, środków trwałych, urzędów, banków i kursów walut.
Mocną stroną linii PRESTIŻ jest zastosowanie środowiska raportującego Crystal Reports, które daje użytkownikowi możliwość samodzielnego budowania wielowymiarowych, hierarchicznych raportów w postaci tabelarycznej lub graficznej.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
System przeznaczony do prowadzenia ewidencji towarowo - wartościowej w firmach o różnym profilu działalności. Pozwala na wspomaganie sprzedaży poprzez rozbudowany system wariantów sprzedaży, cenników, upustów, kontrolę zobowiązań i należności. | |
![]() |
||
![]() |
WF-FaKir to program przeznaczony do prowadzenia księgowości - umożliwiający m.in. dekretację i księgowanie dokumentów, ewidencję VAT oraz rozrachunków, a także tworzenie zestawień, analiz i wydruków. | |
![]() |
||
![]() |
Program przeznaczony do prowadzenia rozbudowanej ewidencji majątku trwałego, obsługi inwestycji oraz automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych z uwzględnieniem operacji takich jak: modernizacja, przeszacowanie, sprzedaż, likwidacja oraz korekta umorzeń. | |
![]() |
||
![]() |
System przeznaczony do prowadzenia ewidencji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenia związanych z zatrudnieniem pracowników, rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS. | |
![]() |
||
![]() |
Program umożliwia tworzenie zaawansowanych, wielowymiarowych analiz danych zgromadzonych w bazach systemów marki Asseco WAPRO. Przy pomocy intuicyjnych kreatorów, użytkownik może w prosty sposób zdefiniować zakres danych oraz przekroje, w jakich zamierza je analizować. |
![]() |
|||||||||||||||
System rozwiązań mobilnych przeznaczony na urządzenia typu PDA (Personal Digital Assistant). Dedykowany dla firm posiadających pracowników w terenie. Zapewnia sprawną komunikację oraz szybką i bezpieczną synchronizację danych pomiędzy centralą firmy a jej pracownikami działającym poza centralą. Doskonałe narzędzie dla menedżerów działających poza siedzibą firmy umożliwiające dostęp do aktualnych informacji o przeprowadzanych transakcjach oraz przeprowadzanie bieżących analiz.
|
|||||||||||||||
![]() |